سفارش تبلیغ
صبا ویژن























هفته ی بیست و ششم دوستی من وخدا.....

 

منافقان می خواهند خدا را فریب دهند حال آنکه خدا آن ها را فریب می دهد و چون به نماز بر می خیزند با اکراه وکاهلی بر می خیزند و برای خودنمایی نماز می خوانند و در نماز جز اندکی خدا را یاد نمی کنند. نساء/142

خدایا...تو ادم ها را به کار های خوب دعوت کرده ای .کار های خوبی که راه رسیدن به تو را اسان می کند .نماز روزه کمک کردن به دیگران و خیلی چیزهای دیگر....

اما هستند ادم هایی که کارهای خوب انجام می دهند ولی نه برای تو،نه برای اینکه به تو نزدیکتر شوند برای اینکه دیگران ببینند و از ان ها تعریف کنند.

ان ها نماز هایشان را برای دیگران می خوانند روزه هایشان ر هم برای دیگران می گیرند ان ها هر کاری می کنند برای دیگران است.ان ها خیال می کنند می توانند تو را گول بزنند.

امروز که این ایه را خواندم کلی دردلم به انها خندیدمبه انها که فکر می کنند می توانند تو را فریب بدهند و خبر ندارند تو از همه چیز با خبری و نمی دانند که خودشان فریب خورده اند.اسم این کار ریاکاری و دو رویی است.تو هم از ادم های منافق و دو رو متنفری.

چقدر اشتباه می کنند ادم هایی که نظر دیگران از نظر تو برایشان مهمتر است.البته پیش خودمان بماند من هم خیلی وقت ها کارهایی کرده ام که فقط برای خوشامد مردم بوده نه برای تو.می دانم این جور وقت ها ریا کرده ام...

رو راستی و صداقت این چیزی است که تو از ما توقع داری .خدایا ما را ببخش که این قدر برای چشم ها و حرف های دیگران زندگی می کنیم.

 

دوست من

چرا دو رویی زشت است؟چرا خدا ادم های منافق را دوست ندارد؟ایا تو هیچ وقت ادم های ریاکار را دیده ای؟مگر ان ها چه رفتاری کرده اند که تو این اسم را رویشان می گذاری؟؟؟

 

منبع کتاب نامه های خط خطی اثر عرفان نظر آهاری

 


نوشته شده در شنبه 88/5/10ساعت 12:32 صبح توسط نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin