سفارش تبلیغ
صبا ویژن























قبل از هر چیز بابت تاخیر چند هفته ایم ازتون معذرت میخوام.

_____________________________-

هفته ی سیزدهم دوستی من وخدا...

 

خدایا من کلی دعای مستجاب نشده دارم.چرا همه ی دعاهایم را مستجاب نمی کنی.؟شاید تقصیر من است که زیاد دعا نمی کنم و انقدرها که لازم است صدایت نمی زنم.راستش گاهی شیطان می آید وسط دعاهایم و توی دلم را خالی می کند . آن وقت من ناامید می شوم.و می گویم اصلا این دعا  کردن چه فایده ای دارد؟خدا که جواب مرا نمی دهد.

اما وقتی به دعاهای قبلیم فکر می کنم میبینم چقدر خوب شد که خیلی هایش را مستجاب نکردی.اصلا چقدر خوب است که تو همه ی دعاهارا مستجاب نمی کنی . راستی اگر قرار بود تو همه ی دعای ادم های روی زمین را برآورده کنی حتما دنیا زیرو رو می شد.

خدایا دلم میخواد شرطی بین خودمون بگذاریم شرطمان این باشد که من دعا کنم وتو از بین انها انتخاب کنی.هر کدامشان را که به دردم می خورد مستجاب کنی.و هر کدامشان را که فکر می کنی برایم خوب نیست بگذاری کنار.

دوست عزیزم

 

آیا شده است که شب و روز دعا کنی و چیزی را با اصرار از خدا بخواهی اما  خدا دعایت را مستجاب نکند  ولی بعد از مدتی به این نتیجه برسی که چقدر خوب شد دعایت مستجاب نشد.؟

 

برگرفته از کتاب نامه های خط خطی اثر عرفان نظر آهاری


نوشته شده در دوشنبه 87/9/4ساعت 6:51 صبح توسط نظرات ( ) |

هفته ی دوازدهم دوستی من وخدا...

 

خدایا این هفته هم هنوز به دعا کردن فکر می کنمو به خوبی دعا اما بعضی وقتها دعا کردن برایم خیلی سخت می شود . چون نمی دانم دقیقا چه دعایی باید بکنم گاهی فکر می کنم که فقط برای چیزهای خیلی مهم بایددعا کنم   و کار خوبی نیست که وقت وبی وقت برای هر کار کوچکی مزاحمت بشوم.اما نمی دانم که کجا خواندم که تو به حضرت ابراهیم گفتی:هیچ عیبی ندارد،نمک غذا وعلف گوسفندت را از من بخواه

آن وقت بود که خیلی ذوق کردم  و فهمیدم که تو واقعا دوست داری با تو حرف بزنیم دلیلش مهم نیست گاهی وقتها هم خودت بهانه جور می کنی تا ما دعا کنیم.

راستی خدا من خیلی وقتها نمی دانم چه دعایی برایم خوب است و چه دعایی بد.ممکن است اشتباهی دعا کنم.خدایا خواهش می کنم خودت دعاهای مرا درست کن.یک چیز دیگر وقتی قرآن می خوانم میبینم که قرآن یک عالم دعاهای خوب دارد حتما خدایا تو از زبان پیامبرانت می خواهی به ما یاد بدهی که چه جوری وچه دعاهایی کنیم.

دوست عزیزم:

 

تو چه جوری دعا می کنی؟و در دعا هایت از خدا چه می خواهی؟آخرین دعاهایت را برای خدا بنویس و پست کن .نگو که صندوق پستی ونشانی اش رابلد نیستی.

تو خوب می دانی که این نامه ایست که بی تمبر وپاکت به دست صاحبش می رسد. پس امتحان کن...

 

 

برگرفته از کتاب نامه های خط خطی اثر عرفان نظر آهاری


نوشته شده در چهارشنبه 87/8/22ساعت 7:4 صبح توسط نظرات ( ) |

   1   2   3   4   5   >>   >
Design By : Pars Skin